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Dear Francesco,
Thank you for contacting us regarding your order.
After tracking your parcel, I am sorry to inform you that the tracking number is not updated now. It does not mean that we haven't mailed your package. Please wait for some days and then check again.
(ho eliminato i dati personali)
Best Regards
Emma
Gearbest Customer Service
GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
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Salve ragazzi! Leggendo un pò nel forum, ho notato che mi trovo nella stessa identica condizione di molti di voi
2016-06-27 13:35:00 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2016-06-28 12:02:00 Parcel departure arrive in HongKong Sorting Centre
2016-06-28 23:23:00 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2016-07-01 18:23:00 Netherlands Sorting Centre
Ho anche aperto un ticket, e mi hanno risposto così :
Thank you very much for ordering on Gearbest.
Please take a look at your shipping details as follows: **miei dati**
The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Thank you very much for your patience.
If your problem isn't solved, you can reply this ticket to get further assistance. We are always happy to help you. Thanks for you patience and understanding.
Best Regards
Gearbest Customer Service
che in pratica non vuol dire NULLA...Spero solo che si muova qualcosa entro oggi, altrimenti non so che pensare :/
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Quote:
Originariamente inviato da
Dodo780
Salve ragazzi! Leggendo un pò nel forum, ho notato che mi trovo nella stessa identica condizione di molti di voi
2016-06-27 13:35:00 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2016-06-28 12:02:00 Parcel departure arrive in HongKong Sorting Centre
2016-06-28 23:23:00 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2016-07-01 18:23:00 Netherlands Sorting Centre
Ho anche aperto un ticket, e mi hanno risposto così :
Thank you very much for ordering on Gearbest.
Please take a look at your shipping details as follows: **miei dati**
The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Thank you very much for your patience.
If your problem isn't solved, you can reply this ticket to get further assistance. We are always happy to help you. Thanks for you patience and understanding.
Best Regards
Gearbest Customer Service
che in pratica non vuol dire NULLA...Spero solo che si muova qualcosa entro oggi, altrimenti non so che pensare :/
Da quanto quanto ho capito in questo momento può darsi che il pacco è in viaggio ma noi lo verremmo a sapere solo con l'aggiornamento del sito del tracking... Speriamo bene
Inviato dal mio SM-G925F utilizzando Tapatalk
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Quote:
Originariamente inviato da
Franci2099
Da quanto quanto ho capito in questo momento può darsi che il pacco è in viaggio ma noi lo verremmo a sapere solo con l'aggiornamento del sito del tracking... Speriamo bene
Inviato dal mio SM-G925F utilizzando Tapatalk
Io attendo addirittura il mess di bartolini...credi sia possibile possa arrivare prima dell'aggiornamento del tracking?
p.s. sono quasi 20 giorni che aspetto sto maledetto telefono e ho pure l'ansia che arrivi in condizioni pessime....SPERIAMO BENE!
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io aspetto solo questa settimana (ordine del 25 giugno), poi chiedo il rimborso.
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io pure aspetto questa settimana poi chiedo il rimborso anch'io ho ordinato il 25
a me hanno scritto questo che è più o meno quello che hanno scritto ad altri
Dear riccardo,
We wish to take this opportunity to apologize fornconvenience that has been caused.
The delivery information
customers:[....]
Occasionally, there might be a slight delay before the package become trackable while they are being logged by the respective shipping company.
Unlike DHL or FedEx, standard mail companies cannot promise an accurate shipping duration so that the tracking information will not always up-to-date.
About your order, we will urge the shipping agent to update tracking information as soon as possible.
Please do not worry, the information might have not been updated on internet in time, but it does not affect transportation.
Could you please wait patiently for your order to arrive? If the items still do not arrive at that moment, we will deal with it.
NOTES:
1. There may be delay between scanning events and the website's updates.
Once we have shipped the item, the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper .
Therefore, please hold on for a few more days and try again later.
2. Usually, most parcels with this carrier will be received within 7-12 working days after shipment date.
This timeframe is valid regardless of the tracking information's availability.
Thank you very much for you patience and understanding.
Again, we wish to apologize for any inconvenience that may caused to you. Please feel free to contact us anytime.
Best regards
Hedda
gearbest Customer Service
GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
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Quote:
Originariamente inviato da
Dodo780
Io attendo addirittura il mess di bartolini...credi sia possibile possa arrivare prima dell'aggiornamento del tracking?
p.s. sono quasi 20 giorni che aspetto sto maledetto telefono e ho pure l'ansia che arrivi in condizioni pessime....SPERIAMO BENE!
Si lo so anche io sto aspettando dal 27-06,ovvero 15 giorni, se non contiamo i sabati e le domeniche sono 11 giorni. almeno spero in settimana di avere l'aggiornamento del tracking
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Mi è arrivato adesso il pacco.
Ordine 29
Spedizione 3
Arrivo 12.https://www.androidiani.com/extra/im...mage_mYIdL.jpg
Inviato dal mio A0001 usando Androidiani App
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Quote:
Originariamente inviato da
emanu37429
Mi è arrivato adesso il pacco.
Ordine 29
Spedizione 3
Arrivo 12.[img]
Inviato dal mio A0001 usando
Androidiani App
Ottimo! La tua spedizione è passata per l'Olanda o per Londra?
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Quote:
Originariamente inviato da
Franci2099
Si lo so anche io sto aspettando dal 27-06,ovvero 15 giorni, se non contiamo i sabati e le domeniche sono 11 giorni. almeno spero in settimana di avere l'aggiornamento del tracking
Ma tu hai fatto la spedizione 7-15 o 10-25 giorni lavorativi?
I sabati e le domeniche non contarli, non sono considerati lavorativi, solo dal lunedì al venerdì