Ce anche banggood (io non ho mai comprato) e simile a GB
Inviato dal mio LG-D855 usando Androidiani App
Ce anche banggood (io non ho mai comprato) e simile a GB
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Non ci posso credere ragazzi.. Pensavo di essere stato l'unico ed invece siete in tantissimi
Anch'io come voi ho un Redmi Note 3 Pro acquistato il 29 luglio e bloccato da 1 mese..
2016-06-30 17:26:00 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centre
2016-06-30 18:31:00 Parcel departure arrive in HongKong Sorting Centre
2016-07-01 18:31:00 Parcel departure arrive in HongKong Sorting Centre
2016-07-01 23:23:00 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2016-07-05 08:58:00 Netherlands Sorting Centre
2016-07-21 12:12:00 Information sent to Italy
2016-07-25 08:00:00 Received in Rome Sorting Centre
Che cosa mi consigliate di fare? Ci sono davvero un sacco di pagine da leggere, siamo tantissimi
Se ti sono stato utile, clicca il tasto "THANKS" a sinistra
LENOVO ZUK Z1
ROM: Cyanogen OS 12.1 Android: 5.1.1 LollipopEX Nick: GalaxyAceICS; ClaudìoP1Tutto è possibile, l'impossibile richiede soltanto più tempo.
Bartali66 (30-07-16)
Ho appena mandato un nuovo messaggio chiedendo, senza possibilità di ulteriore replica, la rispedizione del pacco.
Mi avevano chiesto di attendere fino al primo agosto, ma essendo oggi sabato e non avendo ricevuto niente da BRT non c'è nessuna possibilità di ricevere il pacco lunedì.
Vediamo che mi dicono, altrimenti ora mi inc.. arrabbio.
Ultima modifica di bnj86; 30-07-16 alle 07:51
Risposta di oggi:
We would like to extend our apologies for this inconvenience.
After reviewing your case, please review our possible solutions:
1)Refund the remaining item price to your paypal account,could you please confirm close the case after receiving the refund.
In this case,we can refund 148.49 USD for order W1606260931163833 and 33.85 USD for order W1606281315489813 .
2)Resend the 2 orderes,please note you need repay the previous refund,for order W1606260931163833 is 16.5USD ,order W1606281315489813 is 3.76USD,we will send an invoice to your if you choose this option.
In that case, you will receive the item 10 to 25 working days after dispatch date.
Please reconfirm your address as follows:
Consignee name:
Detailed address:
City:
State:
Zip code:
Country:
Phone number:
Can you please let me know your decision?
I look forward to hearing from you.
Thank you for your understanding.
Best Regards
Audrey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Ma avete visto che se ora provate ad andare alla chat live per l'assistenza, non funziona più? Da ieri che è così.
Riacquistato lo stesso telefono, stesso metodo di spedizione, stesso sito.. Ebbene sì, di un'altra possibilità a GearBest ed Italy Express.. Vedremo.
I empathize with your situation and really want to do my best to help you
Please note you need close the case firstly,this is setup in our system,we unable to process the reshipment which is in case status.
Once you close it,we will send your 2 invoice for repay the 16.5USD and 3.76USD,once we received your payment,we will reship your order as soon as possible.
Otherwise,we will refund your the remaining price to your paypal acocunt.
Once again, please accept our apologies for any inconvenience.
Thank you very much for your understanding.
Best Regards
Audrey
Gearbest Customer Service
GearBest: Online Shopping - Best Gear at Best Prices
Secondo voi mi posso fidare a chiudere il caso su Paypal?