FIX: After unplug the charger, charging animation does not go away.
Notice board
Optimization: Suspension notification display time from 10 seconds into a 5 seconds.
Fix: drop-down status bar in the English mode, only the date, day of the week does not show a problem.
Audio frequency
Fix: use the headset mode to play music in the background, entering the music volume will become a big issue again.
Communication
T9 search: T9 search optimization, support for searching a strange number in the call log and local Yellow Pages numbers.
Call reject: adjust phone settings options, call reject SMS support custom settings.
Optimization: Long press the call records eject option card dialing, editing, etc. menu.
Optimization: Online correction support the numbers marked as “private number”.
Optimization: Yellow contact details page increase online service portal.
Optimization: Choose a contact interface, support for select groups, the entire group can batch select all contacts.
Optimization: Modify the dial-up fails Copywriting Tips.
Optimization: A strange number select “Add to existing contact”, the choice to return to the previous level contacts.
Repair: choose a contact picture number dialed, the call interface displays animated avatar Caton problems in the call log.
Repair: Repair and double-digit cornet make a call does not generate call records of problems of user feedback.
Talkback
Optimization: weather, tape recorders, and other applications set to increase support for Talkback’s.
Fix: Open Talkback, Go to Settings - Fingerprint and security password, you can not enter a password, you can not use a lock screen password problem.
Mobile butler
Fix: Limit power under no unread messages receive SMS notification problem.
Repair: Some third-party applications permissions positioning control failure problems.
Information
Optimization: Modify Pages Contact Skip contact details of jump method.
Optimization: Optimization SMS card algorithm, repair some user feedback parse the wrong question.
Camera
Optimization: Optimization light field camera mode.
WLAN
Optimization: Increase the error prompt for the enterprise Wi-Fi authentication type.
In scaricamento appena finisce vado di installazione
05-01-16, 18:33
Vegamaphia
Quote:
Originariamente inviato da Vegamaphia
In scaricamento appena finisce vado di installazione
Installata per ora non noto cambiamenti rilevanti in questi giorni continuo a monitorare comunque continuo a pensare gran lavoro da parte di meizu. Spero che la versione ufficiale sia ancora meglio e se possibile migliori ancora le performance della batteria
05-01-16, 19:38
baffone86
Io sono fermo alla. 22 e devo dire che non ci sono problemi... Gran lavoro da parte di meizu!
Installata per ora non noto cambiamenti rilevanti in questi giorni continuo a monitorare comunque continuo a pensare gran lavoro da parte di meizu. Spero che la versione ufficiale sia ancora meglio e se possibile migliori ancora le performance della batteria
che dite vale la pena provare? qualche screenshot invogliante??
05-01-16, 23:10
bitterbean
Quote:
Originariamente inviato da alecame
Quote:
Originariamente inviato da Vegamaphia
Vi dico solo che staccato alle 9 di stamane, solo wifi, ho 6 e mezzo di schermo acceso e sono al 47% di carica. Io monto la .15 alleggerita un pò moddata dal sottoscritto.
Vi dico solo che staccato alle 9 di stamane, solo wifi, ho 6 e mezzo di schermo acceso e sono al 47% di carica. Io monto la .15 alleggerita un pò moddata dal sottoscritto.
Per chi ha problemi con le notifiche push con le ultime beta leggete il changlog che ha rilasciato Meizu per il Mx5 internazionale della flyme 5
06-01-16, 18:06
delutzu
Meizu propone alcuni consigli utili per ottimizzare al meglio l’utilizzo del nuovo software: Nota: Le funzioni di sincronizzazione e notifica potrebbero subire dei ritardi o risultare disabilitate a causa di alcuni cambiamenti e di alcune ottimizzazioni nella gestione della memoria del telefono. Il gestore attività della nuova Flyme terminerà i processi delle app chiuse e libererà la memoria di conseguenza. Se vuoi che alcuni processi vengano eseguiti in background, per favore, apri l’app Sicurezza, tocca su “Accelera” e poi su “impostazioni” (l’icona in alto a destra). Qui troverai la “Whitelist dell’accelerazione della memoria”, una lista in cui potrai aggiungere tutte le app i cui processi devono essere eseguiti in background. Consigliamo di inserire app come Whatsapp e Facebook Messenger.