Change Log | Input Method
· Search Legend: Pinyin state, for the search box on the input screen Lenovo Instant Support
· On the skin: increased skin dark switch
· Symbol: “Common” symbol keyboard to sign recently used
· Expression: Optimize emoji expression form (MX4 Pro follow-up support)
Change Log | Talkback
· Optimization: system upgrade, music, calculators and other system applications are adding support for Talkback
· Fix: under Talkback can not enter the password problem, support reading password
Change Log | System Upgrade
· Optimization: Modify silently download logic, immediately notify the download is complete
· Optimization: download failed after adjustment notice reminding style
Change Log | mobile butler
· Standby power management: a new standby power management functions from a single application of clean power into smart power determine all applications, and use the new “freeze” applied technology, significantly enhance the energy saving effect (PRO 5 / MX4 Pro)
· Security Privacy: Enhanced Security Privacy Rights Management (PRO 5 / MX5 / MX4 Pro / charm blue note)
· Fixed: some Google services plug-in icon is displayed as blank (MX4 pending subsequent synchronization)
· Fix: speed up phone charm blue note will end the problem of third-party default desktop
Change Log | Audio
· Fix: Open the equalizer, use headphones to listen to music when the phone, hang up the phone there sonic boom
· Fix: Open QQ handsfree voice or video, you can not press the volume keys to adjust the volume of QQ voice or video
Change Log | WLAN
· Fix: Even now Wi-Fi connection failure problem
Change Log | install external applications
· Safety Monitoring: For external application installation increases the risk warnings and official test (PRO 5 / MX5 / MX4 Pro / charm blue note)
Change Log | Music
· Optimization lyrics display, filter out the space under each style
· Fixed: the lock screen background music song will not be switched with the song, the music show and playing a song does not comply
Change Log | File Management
· FIX: When you install / uninstall the SD card, continues to display the Install / Uninstall (PRO 5 / charm blue metal)
Firmware Information | Flyme OS 5.6.1.12 Beta
(Select “Experience Edition” to download the latest firmware open link)
Ho installato l'ultima release prime impressioni cambiato il feedback del tasto back e ora quando in carica arriva al 100 emette un suono
12-01-16, 23:50
superfabio1971
Quote:
Originariamente inviato da 97nik
Strano che non lo ricevi via ota, comuque puoi benissimo installarla manualmente con il solito procedimento
;)
ossia scaricare lo zip nel telefono e lanciarlo da li'?
13-01-16, 11:44
97nik
Quote:
Originariamente inviato da superfabio1971
ossia scaricare lo zip nel telefono e lanciarlo da li'?
Esattamente così
13-01-16, 16:32
superfabio1971
Quote:
Originariamente inviato da 97nik
Esattamente così
una domanda: da quando ho aggiornato alla 5 la tastiera swiftkey va in crash. Ne sai niente?
13-01-16, 17:01
klaisters95
Ragazzi ma si sà qualcosa riguardo la data di uscita della flyme 5 per firmwere I?????????
Da quello che sò dovrebbe uscire a febbraio ma non ho notizie certe a riguardo...
13-01-16, 17:34
97nik
Quote:
Originariamente inviato da superfabio1971
una domanda: da quando ho aggiornato alla 5 la tastiera swiftkey va in crash. Ne sai niente?
Non so perché non sto più utilizzando swiftkey,ma la tastiera della flyme 5
14-01-16, 17:00
linux
Ho installato l'ultima beta la 5.6.1.12 finalmente funziona tutto alla Perfezione, l'unica cosa, ma è proprio una scivolezza, quando premo il tasto home se sono su un'altra pagina della schermata non mi ritorna alla Home, può darsi che si possa impostare ma con l'inglese non vado molto d'accordo.
Linux
14-01-16, 17:54
bitterbean
Quote:
Originariamente inviato da linux
Ho installato l'ultima beta la 5.6.1.12 finalmente funziona tutto alla Perfezione, l'unica cosa, ma è proprio una scivolezza, quando premo il tasto home se sono su un'altra pagina della schermata non mi ritorna alla Home, può darsi che si possa impostare ma con l'inglese non vado molto d'accordo.
Linux
Ciao,
per quanto riguarda la durata della batteria com'è.
Io ho la 5.5.12.29 e mi trovo benissimo direi ai livelli di kitkat.
Altre impressioni?
ciao e grazie
14-01-16, 21:34
linux
Per la batteria non trovo differenze con KitKat, per il resto al momento é piú reattivo, ultimamente con KiKat aveva molti Lag.