La fotocamera e' della sense, tale e quale perche' la base e' sense 4.06.401.1 della MaximusHD
Sfortunatamente per ora e' solo in inglese
Visualizzazione stampabile
buono a sapersi quindi, aspetto arrivi uno zip con l'italiano e poi ci faccio un giro ;)
qualcuno che l'ha provata sa dirmi come si comporta?
Dovrebbe avere tutto quanto funzionante in base a quanto leggo su xda, l'unico problema è che ancora manca uno zip per la lingua italiana
Ancora nulla per lo zip con l'italian pack? Ho visto su sito di miui Italia che esistono degli italian pack per il nostro one s, non andrebbero bene?
sotto sotto avevo questo sospetto ahah, ho chiesto per essere sicuro al 100%, speriamo arrivi presto va...
Signori c'è un update ed è arrivato il supporto multilingua, appena ho un pc linko il tutto, ora sono in mobilita e non ho modo...
EDIT: eccolo qua https://docs.google.com/file/d/0B4Te...5qZ3poNTA/edit
changelog:
Quote:
25-05-2014
Switched from official MIUI.com to unofficial MIUIAndroid.com
Multi Language support
24-05-2014
4.5.23
[Messaging]
Optimization - Support recognizing time information in a message and adding it to Calendar (5-21)
[Lockscreen, Status bar, Notification shade]
Optimization - The two arrows of the Data toggle always show when connecting data (Redmi 1S WCDMA/CDMA, Mi3 WCDMA/CDMA) (5-20)Fix - Sometimes, the No SIM Card icon would not disapper (5-21)
[Camera]
Fix- Sometimes camera lost focus when flashlight was turned on (Mi3 WCDMA/CDMA) (5-22)
[Music]
Optimization - Popup menu of online music list (5-20)
Fix - Some bluetooth earphones wouldn't show music information on it's screen (Mi3 WCDMA/CDMA) (5-20)
[Weather]
New - Added two weather types: Freezing rain and hail (5-20)
[Settings]
Fix - Incoming calls from people in the exceptions list of DND did not ring (5-20)
[System]
Fix - Sometimes could not register Xiaomi Account using the current phone number (Mi1/1S) (5-22) Fix - Could not use VPN (Mi3 WCDMA/CDMA) (5-22)
[Calendar]
Fix - Sometimes app would FC in opening (5-20)
[Blocklist]
Fix - DND exceptions list and Blocklist exceptions list caused conflict (5-20)
[Clock/Calculator]
Fix - Sometimes alarm clock delayed in ringing (5-21)
[Mi Cloud]
Fix - After choosing Do not merge in the popup window of merging Mi Cloud data, it did not direct to the next step (5-20)