@Alfonsooo limitiamo i termini.
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@Alfonsooo limitiamo i termini.
Ragazzi, non riesco ad accedere a quella pagina. Appena compilo tutto il per accedere, faccio su login, aspetto un po' e poi mi dice che i server sono occupati. C'è un altro modo per avere il codice di sblocco?
Fatemi capire, attraverso questo codice posso sbloccare il bootloader senza perdere la garanzia? (Che poi perderò tramite root)
Inviato dal mio ALE-L21 usando Androidiani App
Questione garanzia.. https://www.androidiani.com/forum/sh....php?p=7580396
In pratica se il danno al telefono non é causa dello bootloader sbloccato te le riparano lo stesso.
Inviato dal mio ALE-L21 usando Androidiani App
Ottima guida. Ho solo dovuto fare il login da FB ed ho utilizzato la pagina in inglese perchè quella in cinese rimaneva bloccata.
Dopo una mia richiesta di codice di sblocco, per motivi che non mi prolungo a dire per evitare di andare OT condivido con voi la risposta della Huawei in merito alla garanzia in caso di sblocco e root
https://www.androidiani.com/forum/ne...insertinline=0
ho sottolineato in rosso quanto riguarda la garanzia
mah ho problemi a far visualizzare l'immagine anche dopo averla correttamente uppata.
Comunque riporto il messaggio integrale evidenziando in rosso la parte che c'interessa:
Quote:
Dear User,
Huawei Customer Service is pleased to be at your service, sorry for bringing you the trouble, if you want to unlock your phone, you should meet the condition as follows:
1.Please register your Huawei ID in our official website Huawei - Building A Better Connected World on your PC.
2.Log in your Huawei ID on your phone for 14 consecutive days.
3.Each Huawei ID should not apply for the unlock code more than twice within half years.
If you meet the conditions, please go to portal - EMUI and click the 'download' button, then click 'unlock bootloader' button to login your Huawei ID other than any other third party ID to apply for the unlock code. Please contact us by mail or local service hotline as follows if error message appears.
TEL: ?Contact Us? - Huawei Support - Huawei Official Site
Mail: ?Contact Us? - Huawei Support - Huawei Official Site
Please submit your mobile model, S/N, IMEI/MEID and error message in your e-mail. We also need to know that your phone is rooted, it can be out of the best working state and part of functions may not be able to work normally. In addition, the system is vulnerable to be invaded by viruses once your phone is permitted to unlock. What's more, for the lacking of fully tested, the third party software will not be compatible with your phone. Unlocking will bring unexpected negative impacts and the device will be not normal, and can not be restored, Huawei after-sales service office will not provide warranty service for your rooted phone, and you may bear the cost. So we strongly advise you to think it twice.
If you have any other problem, please send your feedback to us. We will be at your service to help you solve your problems.
Once again thank you for contacting Huawei device.
Best Regards.
Huawei Device Customer Care Team (3207)
Dopo aver seguito tutto il procedimento, avendo inserito tutti i codice richiesti, ottengo:
请填写正确的识别码;请检查产品型号是否输入正确,如果是多IMEI/MEID手机,请使用其它IMEI或MEID重试
che tradotto sarebbe:
Si prega di compilare il codice di identificazione corretta , si prega di controllare il tipo di prodotto viene immesso correttamente , se è più IMEI del telefono / MEID , utilizzare un diverso codice IMEI o MEID tentativi
Cosa devo fare?