Suona soltanto però....Ahahahah
Visualizzazione stampabile
Magari domani la provo... Grazie!!
Veramente veloce e reattiva, vedo un po' di cambiare font (vorrei qualcosa di più grande e massiccio)...
Piuttosto , non mi funziona Social Hub e la configurazione della casella mail di libero.it. Qualche esperienza in merito ??
Inviato dal mio GT-I9100 usando Androidiani App
Una cosa che non capisco il meteo , non mi aggiorna la posizione corrente, cioè lo installata ad ascoli vado in ancona ma rimane ascoli, anche se aggiorno manualmente
Inviato dal mio GT-I9100 usando Androidiani App
una domanda... sbaglio o gli sms vengono memorizzati con l'orario di ricezione e non di spedizione? se è corretto quello che scrivo non c'è modo di variare la cosa ovvero di visualizzare quando vengono inviati?
Nuovo Siyah 2.6.2
http://www.gokhanmoral.com/public/fi...v2.6.2-CWM.zip
Changelog
added lulzactiveV2 (thanks to tegrak). you can new lulzactive tuner app from the market to tweak lulzactive parameters.
added interactive(X) and intellidemand governors back. (other governors are still available as modules and can be loaded via insmod)
disabled smooth scaling for interactive based governors (interactive, interactiveX and lulzactive).
changed the wifi drivers again.
LZO compression for the kernel image instead of gzip. it has less compression but faster decompression. (in this case, bigger is better )
New mali drivers from Galaxy Tab Plus, PLUS the DVFS part which has 3 steps instead of 2. The second step clock is set to 267 instead of 266 to provide compatibility with voltage control app.
Cleaned up tweaks.sh and added thunderbolt.sh (thunderbolt scripts – thanks to pikachu01@XDA) to startup.
some tweaks and fixes
added j4fs back
fixed ondemandx governor
enabled sched_debug interface (pikachu01′s NO_GENTLE_FAIR_SLEEPERS line in thunderbolt script is active now)