Buy novo elf, novo 7 elf, novo7 elf, Ainol Novo 7 ELF android 4.0 tablet pc Multi-Core 1.2GHz Multi-touch 8GB 1GB DDR3 Camera at Aliexpress.com
Visualizzazione stampabile
L'ELF è pronto, proprio oggi ho ricevuto una Mail da un Contatto Cinese molto interessante con cui ho avuto davvero dei bei rapporti. Affidabile al 100%. Se siete interessati contatttemi in PM che vi do il contatto.
Ecco il testo della Mail:
Spero di non aver inquinato il Thread.Quote:
New Arrival!
Model: Novo 7 Elf - The Best 7 inch Tablet PC
Quick Overview:
1. Google android 4.0 OS
2. Allwinner many Core A10 Processor
3. 5 Point Touch Capacitive Screen
4. High Resolution Screen: 1024*600 pixel
5. DDR3 1GB Memory
6. 8GB Storage
7. Support Video Chat
8. Support Flash
9. 1080P HDMI
10. Support G-Sensor (4-Dimensional gravity sensing)
11. Support External 3G Modems: WCDMA / TD-CDMA / CDMA2000
12. Free extra Screen Protector and Stylus
FOB price: $116.71 ~ $121.03 (based on 10~500unit)
Model: Novo 7 Paladin - the First Android 4.0 Tablet PC - The lowest price Capacitive screen Tablet PC - Stable Quality
Quick Over View:
1. Processor: Xburst Ingenic JZ4770 1GHz
2. Operating System: Android 4.0
3. Capacitive Touch Screen
4. Support 2 Fingers to Zoom in/out Images or Website
5. DDR2 512M Memory, 8GB Storage
6. 2.0M pixel Camera
7. HDMI 1.3
8. G-Sensor
9. The lowest price A10 Processor tablet pc
10. Durable Battery: 5 Hours of Video playing, 8 hours of audio with earphone
FOB Shenzhen Price: US$81.87 ~US$84.9/unit
Meanwhile I could point you some info about our cooperation:
Payment Term: Paypal, Western Union, T/T
Lead Time: Sample order: 1 - 3 days; Large order: 3 - 7 days
Warranty:1 year
QA/QC Dept.:
In order to ensure all products meet our ultimate goal of 0% defect rate, we have implemented the following procedures:
1. IQC: Inspect Raw Material
All raw materials and accessories must be checked or tested before entering production facilities. All unqualified materials are immediately rejected
2. IPQC: Inspect during Production
We provide quality control testing and analysis for each product line
a. Workers manufacture products in accordance with provided technical documents. The first several products of each day will be checked first by the worker, then by our full time QC inspectors. Mass production will begin only if the products have been tested and have passed inspection
b. during mass production, QC Supervisor will periodically check products to ensure randomized testing. Our QC team completes a tour of inspection and parts are spot checked before they are able to move on to the next phase in production.
3. FQC: Inspect Finished Products
100% Finished products are checked to determine their quality level, normally we process below testing for finished Tablet PC Products:
1. Functioning inspect: Appearance, screen, Keyboard, Wifi, WLAN, Camera, all Card Slot and USB Slot, G-Sensor, Bluetooth, Microphone, Speaker, GPS, and 3G function if have (our Final QC is very st)
2. Accessory Test: Battery, USB Cable, Earphone, Charger, TF card
Our QC standard is very high, only 0% bright spot on the screen for the products is acceptable in our factory, and we processing 100% final OC.
4. Quality Feedback for Improving Quality Level
Quality feedback from the marketing department is rapidly and efficiently delivered to the QC and technical departments, allowing design improvements and corrections to happen as quickly as possible
We are confident to give our customers the fullest satisfaction. Please email me or call me any time if you have any questions. Hope there would be good cooperation between us.
Please don’t hesitate to contact me if you are interested in the updated price list. There are more new models you may interest in.
PS: Please let me know if you don’t need this kind of promotion email from me, I would delete from my customer list once upon get your request. I apologize for any inconvenience we may cause.
Best regards,
Ms. Tina Lo
Sales Manager
potrei avere il link? grazie
non hai inquinato niente credo che il forum serva per informare ci sono rivenditori italiani che vendono il prodotto ad unprezzo piu elevato anche se secondo me e' giustificato dal fatto che comprano loro il prodotto lo stokkano e poi inviano dall'italia qui in questo post ne conosco 2 , io personalmente sono negato con gli affari esteri mi fido difficilmente preferisco spendere qualcosa in piu e coprarlo direttamente in italia ma questa e' una cosa personale e ognuno conosce le proprie capacita' :D io ripeto so negato.
cmq se volete info su rivenditori italiani che vendono con non molto ricarico e in tutta sicurezza rivolgetevi a quickstop e polv89 che sono quelli che li vendono meno e soprattutto li vendono una volta arrivati in italia quindi senza rischi di ritardi e dazi doganali senza nessun pensiero arriva il corriere e vi citofona :)
i prezzi oscillano tra i 160 e 180 euro e come ho appurato nn si sa ancora il contenuto preciso della confezione ,cioe' non si sa se la cavetteria dati e hdmi e compresa nel pacco (come fanno vedere i video dell'ainol e i cinesi) o no quindi il prezzo di un dispositivo potrebbe subire variazioni.
Io volevo sapere se magari qualcuno lo ha testato gia e lo possiede.
il paladin e una ciofeca :D cmq l'aurora e l'ELF sono lo stesso prodotto usciranno poi nel seondo trimestre l'advanced2 e il wizard di ainol ma non si sa cosa possano avere piu dell'elf che gia monta ram da 1 gb processore 1.2/1.5 mali ecc....
credo che alla fine saranno molto uguali se non per leggere differenze cmq piu o meno dacci i tempi di uscita secondo le tue fonti magari aspettiamo e corriamo a comprarlo tutti da te!Approposito ricorda anche il tuo di sito dove comprare il tablet ;) parla anche di prezzi visto che qui tutti vogliamo acquistare almeno ci fai lo sconto comitiva!!!!
Facci sapere
Io sono un privato..diciamo che per pagarmi un pò le spese vendicchio qualche tablet, o spedendolo io o facendolo spedire direttamente dalla fabbrica, quello lo decidete voi..
Per i prezzi
Paladin : 110-120euro
Elf: 160-170 euro
Per il contenuto, c'è quello che danno i venditori cinesi..dunque, Cavo usb, caricatore da presa, e cuffie..l'altro va preso a parte..e consiglio di prenderlo da ebay, perchè il costo è basso..
A febbraio dovrebbero uscire l'Advanced II, e l'Aurora, che sarà il tablet di punta..
http://www.pandawill.com/ainol-novo-...mi-p55269.html
con PayPal e Free Shipping
Ecco i datiQuote:
Ms. Tina Lo
Sales Manager
==============================
HK MagicTech Electronic Co., Ltd.
Tel: + 0086 755 22209896
Fax: + 0086 4008875666-450566
Mobile: + 0086 135 3054 5074
MSN: magictechCHIOCCIOLAhotmail.com
Email: salesCHIOCCIOLAhkmagict.com
Website: HK MagicTech Electronic Co., Limited
Alibaba: Shenzhen Magicking Electronic Co., Ltd. - Tablet PC, Laptop, GPS Navigation
prendetelo dal link che ho postato prima sembra molto affidabile e come vi ho già detto anche quikshop li prende da li a 10 pezzi alla volta quindi....