Risposte in ritardo ed evasive dal centro supporto Gearbest
Buongiorno Gearbest
mi pare un vero valore aggiunto questo supporto sul forum di androidiani.com
Approfitto nuovamente (dopo un messaggio in pvt) per riproporti il problema che ho con l'ordine WW1512041526115445 ordine sottoscritto e pagato (Paypal) il 5 dicembre
da notare che ad oggi risulta ancora in processing (su pagina prodotto Ships within 3-5 business days)
Dopo apertura ticket 11 dicembre dove scrivevo questo
I ask :
- Why order is still in processing ?
- When the order start for my country ?
I insert "direct mail(7-15 days) as shipping method.
After six days I don't have news.
Please replay
per chiedere notizie oggi rispondono così :
Dear Domenico,
Thank you for your message and your recent order on Gearbest.com.
Here is how to check your order status:
- Please log into your account and check the order details under "My Orders".
- If your order is"processing", please check the dispatch time on the related product webpage.
- For example: "Ships within 5-10 business days" means we will ship within this timeframe once payment is received.
- We will send a shipping confirmation email as soon as your order is dispatched.
If your problem isn't solved, you can reply this ticket to get further assistance. We are always happy to help you.Thanks for you patience and understanding.
Sicuramente il problema non è risolto ma mi pare una risposta utile solo a guadagnare tempo .....
Grazie per l'eventuale supporto