Spero vivamente che entro lunedì cosnegnino per quelli della spedizione del 05/02...
Visualizzazione stampabile
Spero vivamente che entro lunedì cosnegnino per quelli della spedizione del 05/02...
per i 5/2: il mio tracking è cambiato.. ora il pacco è in transito da milano a rapallo (GE):
Sommario del risultato
Waybill: 9602856174
Spedizione in transito - MILAN - ITALY
Firmate per la notifica spedizione
Venerdì, Febbraio 08, 2013 at 15:51
Origine Service Area: MILAN - CARPIANO - ITALY
Destinazione Service Area: GENOA - RAPALLO (GE) - ITALY
Venerdì, Febbraio 08, 2013 Luogo Tempo
2 Spedizione in transito - MILAN - ITALY MILAN - ITALY 15:51
Giovedì, Febbraio 07, 2013 Luogo Tempo
1 Spedizione ritirata MILAN - ITALY 10:56
Nascondi dettagli
Beato te, il mio è ancora a milano però deve arrivare in campania ! D:
Edit: Spedizione in transito anche per me
Vi aggiorno sulla mia esperienza fin ora
06/02/13 ore 22:02 fatto l'ordine
06/02/13 ore 22:30 circa cambio dello stato dell'ordine da "Prenotato" a "Spedizione prevista entro il 14 febbraio"
07/02/13 ore 14:00 cambio dello stato in "Spedito" O_o con notifica via mail
08/02/13 ore 14:00 circa pacco arrivato a mailboxde in 24 ore esatte.
ho appena concluso la procedura per il reinvio del pacco
io invece solita storia, da dove fai il tracking?
EDIT: Spedizione in transito anche per me.
raga ho ricevuto la mail da mailboxde e c'è scritto questo :
Dear Sir/Madam,
to your mailbox in the warehouse in Zittau was received the following shipment:
, 0.34x0.23x0.16 m, 0.565 kg , Sender, Tracking Nr. (or ZIP Code): Google, 00348435134507185615
Log into Your account and click on the Received Shipments. Send the shipment as follows:
1) If you wish to change the carrier (default bid is set to DHL Deutsche Post), click 'Change carrier'. It is possible that your shipment can be sent a cheaper option.
2) To order transport click on the button 'Continue'.
3) Fill forwarding order and click on the button 'Confirm and pay from my credit'.
If you wish to execute a certain action, fill in your requirements and click 'Save and send the requirements' (optional)
Unfortunately we do not offer personal collection due to the high cost of additional handling and administration. Savings we try to translate into prices for processing.
NOTICE: Shipments and materials are regularly inspected by German border police and customs administration against prohibited goods and products subject to excise tax. For these reasons, always fill out an accurate description of the contents. Thank you for your understanding. Also note that we do not accept for transporting substances within the ADR * mode and substances listed in the General Conditions of Freight Forwarding.
To send shipment you need to have recharged credit on your account. To credit recharging click on the link Recharge below the top menu.
Thank you in advance for your cooperation.
Your sincerely,
Cosa significa che devo pagare? ma è arrivato il cellulare a mailboxede? perchè se guardo sulla tracciatura dice che la spedizione è al 80%..